De mi is a gamification?
A gamification, vagy magyarul játékosítás olyan módszer, amivel játékelemek segítségével javíthatod a terméked vagy szolgáltatásod ügyfélélményét.

És mihez is kezdhetünk ezzel az egészségügyben?
Nagyon is sokhoz. Legyen szó az egyetemi tanulásról, a kórházi ellátásról, vagy saját cég indításáról, a játékosítás elemeit bárhová beépíthetjük.

Előadónk, Pusztai Ádám,
* tréner, a Kollektíva alapítója
* a Gyakorlati játékosítás könyv szerzője
* a Collabri meetupsorozat alapítója
* a Toastmasters Veszprém retorika klub elnöke
* TEDxYouth előadó
* TEDxBenedekHegy kurátor
mesél magáról a gamificationról (játékosítás) és eddigi tapasztalatairól.

Helyszín: Semmelweis Egyetem Nagyvárad téri Elméleti Tömb Díszterme
Időpont: 2018. október 29. (hétfő) 18 óra
Facebook esemény: https://www.facebook.com/events/491358318051181/

Nagyvárad téri Elméleti Tömb Nagyvárad tér 4. Budapest 1089

info@semmelweis-alumni.hu

+36 20 666 3506